…κάθε χώρος, κάθε μέλισσα που βουίζει, κάθε σημείο της γης αποτελεί κάτι ιερό - …Αποτελούμε μέρος της γης και η γη αποτελεί μέρος της δικής μας ύπαρξης. Τα ευωδιαστά λουλούδια είναι αδέλφια μας. Ο τάρανδος, το άλογο, ο μεγάλος αετός, είναι αδελφοί μας. Οι ψηλοί βράχοι, τα αφρισμένα κύματα του ποταμού, ο χυμός των αγριολούλουδων, η θερμότητα του σώματος του αλόγου και των ανθρώπων ανήκουν όλα στην ίδια οικογένεια.
Seattle-αρχηγός των Ινδιάνων φυλής Ντουάμις

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Θέλω να ζήσω με τη μαμά μου ... Τι φταίω ΕΓΩ?


 Animals Spirit Voice


Τι φταιω ΕΓΩ αν εσεις δεν ξερετε τι σας γινεται?
Τωρα γεννηθηκα και τωρα θα πεθανω....
Θελω να ζησω με τη μαμα μου και να μεγαλωσω στην αγκαλια της,οπως και τα δικα σας παιδια,που γεννιουνται στα πουπουλα....
Που μενω νηστικο για να τα ταισετε με το ΓΑΛΑ ΜΟΥ...
Που και σεις πινετε το ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΑΛΑ...
Που δε με σεβεστε,που δεν βλεπετε ποσο ποναω......
Ειμαι αγορακι και σιγουρα θα με σκοτωσουν οπου να'ναι, με χτυπηματα στο κεφαλι με κατι μεγαλα σφυρια ....η θα με πιασουν απο τα πισω ποδια και θα με χτυπουν με δυναμη στο πατωμα.......
Δεν τους ειμαι χρησιμο....
ετσι κι'αλιως, τις δικες μας μαναδες τις βιαζουν με εργαλεια για να μεινουν εγγυες.....
Καθε χρονο μας γεννανε, εμας τα παιδια "ενος κατωτερου θεου",και μας σκοτωνουν για να μην πιουμε το "γαλα"σας.....
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!
Και σεις μαναδες των ανθρωπων,να ΚΑΤΣΕΤΕ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΘΗΛΑΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ,ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΓΑΛΑ....
Να διαβασετε,να μαθετε και να αφησετε το γαλα μου για μενα!