…κάθε χώρος, κάθε μέλισσα που βουίζει, κάθε σημείο της γης αποτελεί κάτι ιερό - …Αποτελούμε μέρος της γης και η γη αποτελεί μέρος της δικής μας ύπαρξης. Τα ευωδιαστά λουλούδια είναι αδέλφια μας. Ο τάρανδος, το άλογο, ο μεγάλος αετός, είναι αδελφοί μας. Οι ψηλοί βράχοι, τα αφρισμένα κύματα του ποταμού, ο χυμός των αγριολούλουδων, η θερμότητα του σώματος του αλόγου και των ανθρώπων ανήκουν όλα στην ίδια οικογένεια.
Seattle-αρχηγός των Ινδιάνων φυλής Ντουάμις

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Δέσποινα Παπαδάκη - Αγανάκτηση - Πόσο "άρρωστοι" είμαστε

Facebook, Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2011 στις 12:31 μ.μ.
Kατσε έστω ένα λεπτό και σκέψου πόσο "άρρωστοι" είμαστε. Αν μας πει κάποιος ότι έχω ένα γουρούνι στο σπίτι μου ή έχω γουρουνια στο χωράφι μου, τότε το πρώτο πραγμα που θα πουμε είναι ότι όταν σφαξεις θέλω να μου κρατήσεις κρεας, γιατι το ντόπιο είναι αλλιώς. Αν πεις ότι έχω σκυλάκια και τα δει ο άλλος και του αρέσουν θα σου πει ότι όταν γεννησει το ταδε σκυλί θα ήθελα ένα. Ως προς τι αυτος ο διαχωρισμός στα ζωά;; Ακόμα κι αυτοί που λενε ότι δεν είναι ρατσιστές, ας το ξανασκεφτούν. Δε λέω να αρχίσουν να τρωνε και σκυλιά για να αποδείξουν ότι δεν είναι ρατσιστες και οτι ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει. Όταν έχεις χαμηλό αιματοκρίτη σου λένε οι γιατροί να τρως συκώτι μοσχάριου, έχω να πω ότι το ρόφημα από τσουκνίδα κάνει θαυματα και υπάρχουν και αρκετά φαγητα που μπορείς να φτιάξεις με τα φυλλα τις τσουκνιδας και είναι και υπέροχα. Δηλαδή στο μέλλον αν μας πουν ότι το κρεας του σκυλιού κάνει καλό στην τάδε ασθενεια ή έχει τις ταδε βιταμινες τότε θα δουμε να "γεννιούνται" κτηνοτροφικες μονάδες με σκυλιά;; Τα έχουμε θυσιάσει όλα ρε πούστη μου στο βωμό του κερδους. Έχουμε μάθει απ' τους γονείς μας κι αυτοί απ' τους δικούς τους και πάει λέγοντας, ότι είναι φυσιολογικό να σφαζουμε ζωα για να καλύψουμε τις διατροφικές μας άναγκες. ("Ο πνευματικός άνθρωπος δεν έχει συνήθειες, λειτουργεί συνειδητά. Δεν κάνει κάτι απλά επειδή το έκαναν/κάνουν οι γονείς, οι πρόγονοι και η κοινωνία, αλλά επιλέγει κάθε του πράξη ώστε να είναι σύμφωνη με ανώτερα ιδανικά και να ωθεί σε εξέλιξη, σε περισσότερη χαρά, ελευθερία, δημιουργικότητα." http://www.elenastral.com/2010/02/blog-post.html)  Κάποτε είχα διαβασει για έναν κινέζο στην Κρήτη που μαζευε τ' αδέσποτα σκυλιά, τα έσφαζε και τα εβαζε στο ψυγειο του. Οι κάτοικοι καταλαβανε ότι όλα τα αδεσποτα εξαφανιστηκαν και είδαν μια μέρα τον κινεζο να προσπαθει να βαλει στο σπίτι του ένα αδεσποτο σκυλί. Οπότε ειδοποιησαν την αστυνομία. Και απορώ: Με όλες αυτές τις κτηνοτροφικες μονάδες τι γίνεται;; Ως πότε ο "δυνατός" θα εκμεταλλεύεται τις ζωές των "αδυνάτων";; Έχουμε συνηθίσει την υπάρξη τους απ' τη στιγμή που γεννηθηκαμε, οπότε δεν αντιδραμε. Δε θεωρούμε όμως φυσιολογικό κάποιος να σφάξει, να ρίχνει φόλες, να κακομεταχειρίζεται ζώα που τα θεωρούμε κατοικίδια. Και ρωτάω: Γιατί;; Φρόντισε να μου δώσεις μια λογική απάντηση, γιατί δε θέλω και πολύ για να μου "γυρισει" το μάτι. Κι αυτά ψυχή έχουν, κι αυτά έχουν διάθεσει για ζωή, κι αυτά δε γεννηθηκαν για να γίνουν μεζες στο πιάτο μας, κι αυτά έχουν μάνα/πατέρα, κι αυτά γεννηθηκαν με τον ίδιο τρόπο που γεννηθηκες εσύ, κι αυτά έχουν την δυναμη να παλέψουν για να επιβιώσουν αλλά όταν είναι ελευθερα κι όχι περιορισμένα. Όπως έλεγε και ο Πλουταρχος "Πως μπορείτε να σκοτώνετε και να τρώτε ένα ήμερο, ανυπεράσπιστο ζώο, που πριν από λίγο έβλεπε, περπατούσε, ζούσε; Αφού είστε χορτάτοι, ποια μανία σας σπρώχνει να σκοτώνετε; Αν πιστεύετε ότι η φύση σας έπλασε να τρώτε τα άλλα ζώα, τότε σκοτώστε εσείς οι ίδιοι τα θύματά σας. Πνίξτε τα με τα δόντια σας! Όμως ανατριχιάζετε με όλα αυτά… Γι’ αυτό βάζετε άλλους να διαπράξουν τα αποτρόπαια αυτά εγκλήματα…! (Διάσημοι για τα ζώα, διατροφή, υγεία, πολιτισμό, μη Βία http://humanisticecology.blogspot.com/2008/03/blog-post_3869.html). Σκεφτόμουν την μέρα που όλοι οι ταπεινοί χριστιανοί σουφλίζανε, αυτή η μέρα γι' άλλους είναι Μέρα Χαράς και γι' άλλους Μέρα Πένθους. Για μένα ήταν Μέρα Πένθους, το μόνο θετικό εκεινής της μέρας ήταν ότι έλειπαν όλοι απ' το σπίτι κι είχα μείνει μόνη μου με τα παιδάκι μου. Απ' την προηγούμενη μέρα είχα δουλειά στον κήπο, με βλέπει η μάνα μου το πρωι και μου λεει "Πας καλά;; Σημερα τέτοια μέρα θα κανεις δουλειές στον κήπο θα γελάει ο κόσμος μαζί σου" Τα πήρα άσχημα. "Μαζί μου θα γελάει;; Ας γελάει με τα χάλια του πρώτα, που νομίζουν ότι ο Κύριος είπε ότι την επόμενη μέρα πρεπει να σουβλίζουμε. Ολοι  οι ψευτοχριστιανοί που για το μόνο πράγμα που πάνε εκκλησία είναι για να κουτσομπολέψουν και θα κάτσουν τα μουνοπανα να σχολιάσουν εμενα που δουλεύω. Να πανε να γαμηθουν." Μέχρι αργά το βράδυ στον κήπο ήμουν κι έπαιζα και με τα σκυλιά μου, χα.
M' αρέσει ο βουδισμός, είναι η θρησκεια που μ' εκφράζει, αν και δεν είμαι βουδιστρια.
Ο Βούδας δίδαξε πως η μόνη οδός για τον φωτισμό ήταν να αναλάβει ο άνθρωπος την ευθύνη των πράξεών του. Έθεσε πέντε κανόνες, που ο βουδιστής πρέπει να υπακούει στην καθημερινή του ζωή.
1. Να αποφεύγουμε να βλάψουμε ζωντανά όντα.
2. Να μην παίρνουμε τίποτε που δεν μας έχει δοθεί.
3. Να ζούμε έντιμα.
4. Να αποφεύγουμε να μιλάμε με αγένεια και ψευτιά.
5. Να αποφεύγουμε αλκοόλ και ναρκωτικά.
(http://12lyk-perist.att.sch.gr/voudism.htm)

Αγία Γραφή
 Σου δίνω χόρτα και καρπούς για τροφή
Γένεση (1:29)

Να μην φας κρέας με τη ζωή μέσα του, με το αίμα του…, γιατί θα ζητήσω το αίμα της δικής σου ζωής
Γένεση ( 9.4)

Ου φονεύσεις
Μία από τις δέκα εντολές

Αγάπη θέλω και όχι θυσίες, γνώση του Θεού και όχι ολοκαυτώματα
Π.Δ. Ωσηέ Κεφ. 6,6

Λέει ο Κύριος: «Προσφέρατε σε θυσία τόσα πρόβατα και βοοειδή, μα δεν Μου δίνει ευχαρίστηση το αίμα των δαμαλιών, των προβάτων και των κατσικιών. Όταν εσείς σηκώνετε τα χέρια, Εγώ παίρνω τα μάτια από πάνω σας και όταν προσεύχεστε δεν σας ακούω, γιατί τα χέρια σας είναι γεμάτα αίματα»
Ησαΐα (1.5)

Όποιος σκοτώσει μια αγελάδα, αμαρτάνει σα να έχει σκοτώσει έναν άνθρωπο
Ησαΐα (66.3)

Ο δίκαιος οφείλει να επιμελείται τη ζωή του κτήνους
Αγ. Γραφή, Παρ. ΙΒ΄ 10

Δεν πρέπουν σε χριστιανούς θυσίες μετά τη Θυσία του Χριστού
Απόστολος Παύλος Προς Εβραίους Επιστολή 10: 1-18

Η πίστη μας προς τον Θεό πρέπει να εκδηλώνεται με πράξεις αγάπης και όχι με θυσίες
Ιησούς Χριστός, Ματθαίος Κεφ 9,13. & 12,7

Εγώ ειμί ο ποιμήν ο καλός ο ποιμήν ο καλός την ψυχήν αυτού τίθησιν υπέρ των προβάτων
Ιωάννη 10:11



http://evolvecampaigns.org.uk/




Τελευταίες αναρτήσεις

Σύμφωνα με έρευνες, η κακοποίηση ζώων συνδέεται σχεδόν πάντα με άτομα που πράττουν μία σειρά άλλων εγκλημάτων όπως: -Κατοχή/εμπορία ναρκωτικών -Οπλοφορία -Κακοποίηση ανηλίκων -Βιασμοί -Δολοφονίες. Το Σύνδρομο Κακοποίησης Ζώων - Πάρτε το στα σοβαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια: